Прості речі, які можна перестати робити на роботі та заощадити купу часу

Простые вещи, которые можно перестать делать на работе и сэкономить кучу времени
istockphoto.com

Читайте також 5 лайфхаков, которые выглядят полным бредом, но работают

Перестати часто заходити до соцмережі

Всі ми знаємо, як зайдеш тільки у сторіс подруги подивитися, а через пару хвилин вже купуєш онлайн-марафон із схуднення!

Ставте собі обмеження: як би вам не хотілося посидіти в соцмережах, обмежте час на них та частоту заходів. Ставте таймер і дивіться лише найнеобхідніше та найцікавіше.

Складайте вдома список неробочих справ

Ми і на роботі займаємося неробочими справами: думаємо, як забрати дитину з садка, що приготувати, коли купити квитки на літак і т.д. Усі ці питання відволікають нас від роботи. Тому навчитеся готувати списки неробочих справ із вечора, доповнюючи їх вранці. Ви заощадите годину, як мінімум!

Перестаньте розмовляти по телефону з подружками

Якщо ви хочете все встигати на роботі, розмови у робочий час – це табу! Те саме стосується і аудіоповідомлень у меменджерах.

istockphoto.com

Читайте також Бюджетне питання: як заощаджувати, не змінюючи способу життя?

Починайте свій робочий день вчасно

Навчіться дисциплінувати себе і сідати за робоче місце вчасно і відразу ж розпочинати робочі питання. Каву і розмови з колегами залиште на потім.

Не сидіть без діла

Поки ви йдете на обід, ставте на завантаження важливі архіви. Коли ви друкуєте документ, вибирайте 2-3 дрібні завдання і працюйте над ними. Таким чином ваш мозок не розслабляється і ваше увага завжди сконцентровано на справах та їх вирішенні.

Вам цікаво буде дізнатися 5 лайфхаків, які виглядають повним маренням, але вони працюють