5 помилок, які всі роблять при покупці продуктів в онлайн-магазинах
Під час карантину ці рекомендації можуть стати особливо актуальними.
Ви не складаєте список
Всі ми знаємо чудову рекомендацію – йти магазин зі списком продуктів. Але коли збираємося купувати продукти онлайн, часто це забуваємо. До чого це може спричинити?
1. Ви можете випадково пропустити те, що вам дійсно потрібно.
2. Є велика ймовірність того, що ви наберете купу зайвого і витратите більше грошей.
Тому ми рекомендуємо писати списки та користуватися пошуком за каталогом.
Ви не перевіряєте домашні запаси перед замовленням
Обов'язково перевіряйте свої запаси перед тим, як робити замовлення: цукор, сіль, масло, спеції, крупи та консерви.
Ви не читаєте склад
Дуже легко заплутатися і купити щось із небажаними інгридієнтами, якщо не звертати увагу на склад. Не забувайте читати етикетки!
Ви боїтеся отримати продукти з коротким терміном придатності
Багато хто з вас бояться того, що при замовленні в онлайн магазині вам привезуть неякісний продукт.
Але ви маєте цього побоюватися. Адже всім онлайн магазинам важлива репутація. Тому ось вам наша порада – довіряйте, але перевіряйте.
Ви не повідомляєте магазин про проблеми
Якщо не сподобалося замовлення, багато онлайн-покупців відмовляються писати відгуки та скаржитися. Але насправді у багатьох магазинів висока якість сервісу саме через те, що вони намагаються швидко реагувати на прохання та проблеми покупців. Тому, якщо вам щось не сподобалося, краще не лінуйтеся, а знайдіть пару хвилин, щоб повідомити про неприємності.
Вам цікаво буде дізнатися: