Зіркові мами, які запустили beauty-бренди
Будучи артистом, уже нікого не здивуєш.
Оля Цибульська
Аромат #body2body – дебют артистки у ролі парфумера. Слоганом парфуму стало однойменне "Моє тіло для твого тіла" – рядок з популярної Цибульської пісні, яка передає інтимність і знаковість аромату в житті кожної жінки.
Цей аромат нагадує співачці про першу близькість із коханим чоловіком, на яку співачка дуже довго не могла наважитися.
Коли я думала над body2body, просто заплющила очі і згадала аромати, які дурманили мене того вечора разом із поцілунками. І тонкими нотами додала їх у свій парфум. Оскільки жодна жінка не встоїть перед справжнім коханням, – відверто зізналася артистка.
Тіна Кароль
Власну губну помаду, яка продавалася на всіх сольних концертах співачки, Тіна Кароль презентувала ще 2017 року. Зазначимо, співачка брала участь у всіх стадіях розробки помади.
Ольга Горбачова
Зірка запустила лінійку парфумів з ефірних олій.
Першу лінійку я створювала по натії, спираючись на інтуїцію та практичний досвід взаємодії з різними ефірними оліями. Але ми живемо в абсолютно унікальний час, коли змінюється структура олій та їхній вплив на наші біоактивні точки. І мені захотілося створити нові склади у співпраці з високопрофесійним ароматерапевтом. Ми врахували всі тонкощі комбінацій з високочастотних масел і зробили склади, які ще глибше працюватимуть з енергетичними центрами, – каже Ольга.
Віра Брежнєва
27 листопада співачка заявила про запуск власного бренду косметики VERA.
Я створила його для кожної з нас: таких різних, неповторних, але однаково заслуговують на любов. У кожного свій шлях до краси, і яким би він складним не був, важливо завжди вірити. Вірити у красу, вірити в себе, - Написала Віра Брежнєва.
Вам цікаво буде дізнатися 5 голлівудських мам, які у дитинстві комплексували через свою зовнішність