Як дурять автовласників на станціях техобслуговування

Як дурять автовласників на станціях техобслуговування
Как обманывают на СТО
istockphoto.com

Під час експлуатації автомобіля іноді доводиться відвідувати СТО. Наприклад, поміняти гуму, змінити масло в двигуні або поставити лампочку, що перегоріла.

Іноді, несумлінні працівники хочуть нажитися на клієнті, і намагаються його якось обдурити, під час ремонту машини . Як можуть розводити водіїв на станціях технічного обслуговування? Деякі послуги, які пропонують працівники, можуть виявитися марними.

Распространенные махинации / istockphoto.com

1. Деякі працівники СТО люблять обманювати автовласників, які не знаються на ремонті авто. Після закінчення роботи, вони можуть приписати ще якісь поломки, за які потім потрібно буде заплатити. А може, вийде так, що деякі роботи не проводилися, але через незнання та наївність автовласник може повірити, і сплатити чималу суму.

Читайте такожНовий автомобіль або чим небезпечний запах машини з автосалону

2. Іноді СТОшники люблять міняти деталі, які можна просто відремонтувати або ставлять старі деталі під виглядом нових. При цьому, вони можуть використовувати запчастини з автомобіля ще одного обдуреного водія. Ціну на запчастину вони також сильно завищують.

3. Також, на несумлінних станціях технічного обслуговування можуть проводити липову діагностику, за яку, як правило, потрібно заплатити наперед. Потім з'ясовується, що з машиною все гаразд, або навпаки – більшість запчастин потребує ремонту та заміни.

4. Ситуація з додатковими роботами також дуже поширена. Можна приїхати просто поміняти свічки, а після закінчення виявиться, що було проведено ще багато інших маніпуляцій, які вимагають оплати.

Як захиститися від обману

1. Коли водій не особливо знається на ремонті автомобіля, то варто спочатку розібратися в проблемі самостійно, прочитавши будь-яку інформацію. Наприклад, як має виглядати робоча та несправна деталь. Також, краще їздити на станцію з людиною, яка розуміється на ремонті авто.

Читайте такожЕсли машина сломалась в дороге: алгоритм действий

2. Перед початком ремонту, потрібно чітко обговорювати всі деталі та передбачати додатковий обсяг роботи.

3. Завжди потрібно ознайомлюватися та зберігати всі чеки, акти про виконані роботи, за наявності яких буде досить легко довести факт шахрайства.

Документы о ремонте / istockphoto.com

4. Під час ремонту або діагностики, потрібно завжди знаходитись поруч зі своїм автомобілем, та стежити за роботою механіка.

5. Перед тим як відвідати станцію технічного обслуговування, краще ознайомитися з інформацією та відгуками про неї.

Також читайте про несправність в автомобілі або які звуки вказують на серйозні поломки


Матеріали на тему

Аудіоказки

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK