5 хитромудрих способів роботодавців вивчити ваші соцмережі
Розглянемо докладно, як роботодавці аналізують вашу сторінку та яку інформацію можуть із неї отримати.
Тексти
Конструкція тексту та використання певних разів можуть розповісти про вас багато. Різні слова-паразити сигналізують про нестійку психіку, а чиста грамотна мова говорить не лише про вашу освіченість.
Хороше враження справляють:
- ваші розповіді про сім'ю;
- тексти про саморозвиток;
- рецензії на прочитані книги чи переглянуті фільми;
- історії із життя.
Фотографії
Через фото можна визначити соціальний статус та цінності людини, що важливо при складанні загального враження про працівника.
Тому:
- не варто виставляти відверті фотки;
- фотографії повинні справляти реальне враження про вас.
Особисте спілкування та коментарі
Коментарі характеризують відкритість та товариськість людини, її захоплення. Роботодавцям дуже важлива ваша реакція на негатив на вашу адресу. Це дозволить їм визначити ваш рівень стресостійкості.
Тому намагайтеся не спілкуватися зі злістю чи ненавистю з вашими передплатниками, дотримуйтесь тих правил спілкування, які прийняті у реальному житті.
Stories та відео
Якщо ви шукаєте престижну роботу, постарайтеся не викладати у відкритий доступ матеріали, які можуть охарактеризувати вас з негативного боку.
Завжди добре спрацьовують відео про ваші інтереси та захоплення.
Передплати
Підписки допомагають роботодавцям зрозуміти, чим ви цікавитеся. Дуже добре, коли ваші підписки говорять про вас як про різнобічну особу з різноманітними інтересами.
Вам цікаво буде дізнатися 5 порад, як вибрати роботу з двох та більше варіантів