5 офісних правил, які врятують вашу репутацію

Дізнайтеся, як необхідно поводитися в офісі, щоб почуватися гармонійно в колективі або, як мінімум, не потрапляти в неприємні ситуації.
Ввічливість
Основні професійні якості – це коректність, тактовність та ввічливість. Навчіться бути максимально доброзичливими, не забувайте про таке поняття, як професійна етика.
Ні запізненням!
Кому з начальства сподобається вічно запізнюється працівник? Якщо ви регулярно спізнюєтеся, є можливість нарватися на гнів з боку начальника, на штрафи і навіть на звільнення!
Не розслабляйтесь
Будьте активними, не бійтеся проявляти ініціативу, беріться за вирішення складних завдань. Завжди тримайте руку на пульсі та намагайтеся не зашкодити вашій репутації.

Тримай язик за зубами
А ти бачив, яке декольте у секретаря? А що ця курка сьогодні не вийшла на роботу? Багато жінок люблять грішити, перемиваючи всім колегам кісточки. Не забувайте, що все, що ви намовляєте на свого ближнього, повернеться вам незабаром. Закон бумерангу ніхто не скасовував. Намагайтеся обходити стороною пліткарок і завжди пам'ятайте, що мовчання - Золото!
Ніколи не відвертайтесь на роботі
Для цього є подружка, сестра та мама. Навіть якщо ви потоваришували на роботі з колегами, пам'ятайте, це не родина. Тому рекомендуємо розмовляти на роботі або на нейтральні теми. Але не варто відвертати!
Вам цікаво буде дізнатися 5 лайфхаків, які полегшать збори на роботу