Як уникнути емоційних покупок та повернути товар з Інтернет-магазинів: поради експертів

Олександр Ківа
Як уникнути емоційних покупок та повернути товар з Інтернет-магазинів: поради експертів
Эксперты дали советы, как избежать эмоциональных покупок и вернуть товар из Интернет-магазинов

У програмі «Ранок з Україною» на каналі «Україна» експерти розповіли, як не стати жертвою емоційної покупки та як повернути товар, куплений в Інтернеті.

Психологи відзначають – вісім із десяти людей роблять покупки на емоціях. Яскрава картинка, пропозиції, від яких важко відмовитися, та маркетингові пастки. Ви й не зрозуміли, як уже придбали непотрібний вам товар. А потім шкодуєте. Більшість покупок сьогодні здійснюється через Інтернет. Але там маркетологи вже вміло маніпулюють вашими бажаннями.

Щоб більше не піддаватися на емоційні покупки і повернути непотрібний товар, придбаний в Інтернеті, треба знати кілька простих, але важливих нюансів. Спочатку маркетолог радить вивчити рекламні пропозиції товару. Багато деталей підкажуть вам, що реклама націлена на те, щоб ви без роздумів здійснили покупку. Наприклад, мозок людини дуже добре реагує порівняння цін. Тобто було 40 гривень, а стало 30. А це емоційна пастка.

«Різниця в ціні понад 10%, що є для товару звичайною, стимулює людину здійснити емоційне придбання», – пояснює маркетолог Вадим Пустотін у програмі «Ранок з Україною».

Також реклама може змусити купувати, коли пропозиція стосується подарунків. Наприклад, пропонується товар один плюс один.

До того ж вам треба навчитися купувати тільки те, що цілеспрямовано шукали. Тому інтернет-маркетинг влаштований дуже хитро. Наприклад, коли ви тиждень тому шукали пилосос і з якихось причин його не купили, реклама девайсу переслідуватиме вас на будь-яких сайтах. Тому, щоб не робити емоційних покупок, психолог радить, у сенсі цього слова, обманювати свідомість.

«Якщо ви вирішили придбати 105 плаття, вам необхідно переспати з цією думкою», – радить психолог Олена Рихальська.

А якщо вже купили – пам'ятаєте, ви маєте право на повернення товару. Ваш гарант того, що вам повернуть гроші за покупку в Інтернеті – це чек чи офіційний лист на пошті.

«Маємо вказати – хто продавець, його місцезнаходження, код в єдиному реєстрі фірм компаній, щоб людина могла звернутися з листом, могла туди відправити товар», – зазначає юрист Юрій Білоус в ефірі каналу «Україна».

Тож запам'ятайте! Можна просто уникнути покупки на емоціях. По-перше, вивчіть склад реклами. Якщо у ній подарункові пропозиції чи показове зниження ціни – це може бути емоційною пасткою. По-друге, з будь-яким бажанням покупки вам краще переспати – вранці ви можете не згадати про товар. А щоб була можливість повернути товар в Інтернеті, вимагайте чек із назвою компанії та її печаткою. Знання цих правил допоможе зберегти гроші та уникнути бездумної покупки.

Дивіться програму «Ранок з Україною» у будні о 6:30 на каналі «Україна».


Хмара тегів


Матеріали на тему

Аудіоказки

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK