Цікаве навчання: використання Lego в начальному процесі першокласників
МОН та Lego Foundation промоніторять результати використання конструкторів Lego у перших класах і підпишуть новий меморандум про співпрацю
Міністерство освіти і науки України разом із Lego Foundation проведуть велике моніторингове дослідження, на основі якого робитимуться висновки про результати використання конструкторів у навчальному процесі та їхній вплив на навчання першокласників. Про це домовилися під час зустрічі Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич та Віце-президент The Lego Foundation Каспер Оттоссон Канструп сьогодні, 26 листопада 2018 року, у приміщенні МОН.
«Нова українська школа – це реформа на десятиліття. Ми з високою відповідальністю ставимося до того, що саме та яким чином впроваджуємо в школи. Проведення масштабного моніторингу використання конструкторів Lego, які завдяки фундації сьогодні доступні всім українським першокласникам, допоможе перевірити, які методики працюють краще, які ні. Якщо буде потрібно, навіть удосконалити впровадження», – зазначила Лілія Гриневич.
Для побудови архітектури дослідження створюється окрема робоча група за участі представників МОН, The Lego Foundation, науковців, які займаються вивченням методик навчання у початковій школі, а також визнаних моніторингових центрів.
«Важливо, щоб це дослідження було сформовано з огляду на цілі нашої реформи. Інакше кажучи, ми не зможемо поміряти успішність впровадження компетентнісного навчання, якщо перевірятимемо виключно знаннєві показники. Моніторинг має виявляти вплив на розвиток математичної та читацької компетентності, виявляти вплив на залученість дитини до навчання, покращення комунікативних навичок та вміння працювати в групах. Усі ці речі в архітектуру дослідження й має включити ця робоча група», – пояснила Міністр.
Віце-президент The Lego Foundation відзначив, що для фундації проект в Україні має велике значення, і вона також зацікавлена в результатах використання конструкторів.
«Для нас це важливо, адже цей проект здійснив великий вплив на життя українських дітей та дав рівний доступ до можливостей. Ми зацікавленні у продовженні та поглибленні співпраці. При цьому нещодавно у нас сплив термін підписаного Меморандуму в сфері дошкільної освіти. Ми пропонуємо створити та підписати новий довгостроковий меморандум, який включав би всі напрями нашої співпраці та допомагав системно розвивати нашу взаємодію на майбутнє», – додав Каспер Оттоссон Канструп.
Було вирішено готувати новий меморандум, включити до напрямів співпраці продовження моніторингових досліджень та підписати документ вже в найближчій перспективі.
більше інформації за посиланням https://mon.gov.ua