Як треба поводитися в батьківському чаті, щоб уникнути конфліктів

Як треба поводитися в батьківському чаті, щоб уникнути конфліктів
Как нужно вести себя в родительском чате, чтобы избежать конфликтов
istockphoto.com

Є негласні правила, як спілкуватися в таких чатах, щоб не опинитися у конфліктній ситуації.

Читайте такожКак родителям снять стресс перед началом школы
Якщо ваші діти ходять у садок або школу, ви напевно перебуваєте в батьківському чаті в одному з месенджерів. Вони давно стали предметом мемів, жартів і глузувань - і не дивно: спілкуватися через листування в інтернеті в цілому не всім і не завжди вдається продуктивно, а якщо ви не знаєте до пуття людей по той бік екрану (і не особливо бажаєте знати), то взагалі перетворюється у ходіння мінним полем, де кожне слово може бути неправильно тлумачено.

Славляться батьківські чати насамперед конфліктами, що у них трапляються. Розповідаємо, як поводитись і як спілкуватися, щоб уникнути подібної ситуації.

1. Не пишіть у чат у "неробочий" час

В ідеалі всі питання мають вирішуватися десь у проміжку між 9 та 19 годинами. Нікого не порадують пропозиції та питання, повідомлення про які приходять о 6-й ранку або о 12-й ночі. Уявіть, що ви телефонуєте людям, яким пишете. Навряд чи ви назвали б їм посеред ночі, правда? В ідеалі "графік роботи" чату та інші його особливості мають бути чітким списком у закріпленому повідомленні.

2. Не засмічуйте чат повідомленнями

Не потрібно надсилати туди картинки, привітання, свої роздуми та будь-які повідомлення без конструктиву. За ними губиться суть і справді важлива інформація.

3. Не залишайте голосові повідомлення

Читайте також5 признаков, что ваш стресс перешёл в опасную стадию
По-перше, не всі можуть прослухати їх, по-друге, ніхто не хоче їх слухати. Якщо у вас є важлива інформація, оголошення, питання, то вони мають бути написані. Бо як мінімум зручніше з ними взаємодіяти.

4. Не робіть зайвих зауважень та не переходьте на особистість

Виправляти граматичні помилки або вказувати на інші подібні недоліки - поганий тон та засмічення ефіру в батьківському чаті. Намагайтеся писати грамотно та у справі.

5. Не переходьте на особистість дитини

Якщо вам є що сказати про чужу дитину – напишіть це її батькам у особисті повідомлення. Виносити такі розмови на загальний огляд – прямий шлях до конфлікту.

6. Перечитуйте повідомлення перед надсиланням

Читайте такожЯк реагувати, якщо дошкільника обзивають чужі діти
Переконайтеся, що ваші слова не сплутала автозаміна, у них вистачає букв та сенсу. Пишіть інформативно, не кидаючись напівфразами, у тому числі складно зрозуміти, що ви хотіли сказати. І намагайтеся помістити думку в одне повідомлення, не надсилайте їх 10 штук по 2-3 слова.

7. Не пишіть на емоціях

Якщо ситуація розжарилася, ви злитесь або роздратовані, скривджені - не пишіть гнівне послання в загальний чат. Відірвіться від телефону, подихайте повітрям, зробіть паузу, оцініть наслідки того, що ви хочете написати (для своєї дитини перш за все). Потім сформулюйте в нейтральному тоні свою думку (без сарказму, знущань, зайвих оборотів, порівнянь і тим більше без образ), кілька разів перечитайте - і потім тільки надсилайте.

Якщо у вас конфліктна ситуація з конкретним батьком - переходьте в особисте листування, не забуваючи стримувати пориви написати якусь гидоту. В ідеалі в чаті має бути справедливий модератор, який перетинає всі спроби з'ясування стосунків та булінгу кожного з учасників.

Вам також буде цікаво прочитати:


Хмара тегів


Матеріали на тему

Аудіоказки

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK