Виверти в супермаркеті, які змушують купити більше
Маркетологи не дрімають - і вигадують нові способи, щоб ви купили в магазині більше, ніж збиралися.
1. "Модні" написи
"Без ГМО", "дієтичний", "легкий", "органічний", "натуральний", "екологічно чистий", "без консервантів" тощо. Як відмовити собі у шоколадці, яка "без цукру"? Чи не купити олію без ГМО і холестерину, яких взагалі там і бути не могло?
Всі вказівки на правильність і корисність товару змушують нас робити вибір на користь, навіть якщо ви не збиралися його купувати.
2. Схвалено асоціацією стоматологів
Або спільнотою мам, або МОЗ, або інститутом здоров'я, або провідним популярною програмою - і відразу хочеться взяти саме цей товар. Адже подібні написи нібито свідчать про його високу якість. Насправді ні.
До таких хитрощів часто залучаються організації, які тільки звучать переконливо, але не оцінюють насправді товари з полиць супермаркетів.
3. Акції
За зниженою ціною ми часто готові купити те, що нам взагалі не потрібно, або набагато більшому обсязі, ніж потрібно. Якщо це продукти харчування, то є велика ймовірність, що вони просто зникнуть.
4. Помилка у цінниках
Якщо ви привезли на касу дуже багато товарів, то навряд чи відстежуватимете, яка ціна пробивається на кожному з них. Відповідно те, що ви вважали вигідною акційною покупкою, може вам дістатися за звичайною ціною, якщо не дорожче.Може, забули поміняти цінник, може, не спрацьовує програма, але ж ви не сперечатиметеся про ціну яблук, якщо у вас повний візок, а за вами черга.
5. Плагіат етикеток
Дешевші та менш якісні товари можуть імітувати етикетки та логотипи більш відомих та дорогих. Поспіхом і метушні це легко не помітити і взяти із запасом товар, який вас потім неприємно здивує.
Вам також буде цікаво прочитати: