7 лайфхаків ефективності для віддалених працівників
Віддалена робота приваблює можливістю влаштуватися з повним комфортом та не витрачати час на дорогу та збори, але чи завжди це сприяє ефективному труду?
1. Дотримуйтесь розпорядку дня. Коли ви працюєте вдома, можете прокинутися рівно до початку робочого дня, а потім почати витрачати час на ранкову каву, сніданок, завантаження всіх необхідних програм на комп'ютері, згадка, що там потрібно було зробити важливого і т.д.
Щоб робочий час не йшов на "розгойдування", привчіть себе вставати якомога раніше, щоб провести всі ритуали та моціони до початку роботи: поснідати, прийняти душ, що бадьорить, розібрати невідкладні домашні справи, пошту, повідомлення, розставити робочі пріоритети і приступити до них чітко за графіком чи трохи раніше.
Якщо ваша посада не передбачає, що робочий день починається у чітко визначений час, то визначте його самостійно. Щодня це має бути той самий час, коли ви починаєте займатися тільки робочими справами і не відволікаєтеся на сторонні.Аналогічно потрібно планувати кінець робочого дня, щоб не розтягувати його до сну.
2. Слідкуйте за своїм зовнішнім виглядом. Не потрібно одягатися в офісний одяг, однак і ходити весь день у піжамі – не найкращий варіант. Проводьте "міні-збори" до початку робочого дня: вмийтеся і почистіть зуби, зробіть зручну зачіску, одягніть одяг, який не нагадує халат і в якому не соромно з'явитися на екрані, якщо у вас раптово почнеться відеоконференція. Зібраність та організованість зовнішнього вигляду змушує і мозок налаштуватися на лад.
3. Сидіть на стільці та за столом. Не піддавайтеся бажанню попрацювати в ліжку або на дивані - дуже скоро ви зрозумієте, що це насправді незручно і дуже ускладнює виконання навіть найпростіших завдань. Рівна спина, зручний стілець і стіл, що підходить по зростанню, стануть для вас набагато кращою опорою.
4. Ізолюйтеся від зайвого шуму. Якщо, коли ви працюєте, вдома є ще хтось – родичі, діти – то вони неодмінно будуть створювати відволікаючий шум: говорити по телефону, включати телевізор чи музичні іграшки, ходити навколо, кашляти, розмовляти тощо. Якщо у вас немає виділеного приміщення під кабінет, постарайтеся відгородитися шумоізолюючими навушниками, які допоможуть зосередитись на роботі.5. Робіть перерву. При віддаленій роботі у вас теж є право на обідню перерву – користуйтеся ним. Нехай це буде не година, а хоча б 30 хвилин – але в цей час треба відірватися від справ, розім'ятися, спокійно поїсти, подихати свіжим повітрям. Не забувайте робити п'ятихвилинні перерви, щоб розім'ятися, дати очам відпочити, провітрити приміщення.
6. Виходьте із дому. Після закінчення робочого дня обов'язково плануйте невеликі вилазки з дому: похід у магазин, спортзал, зустріч із друзями, просто прогулянку на вулиці. У холодну пору року може бути ліньки це робити, проте пам'ятайте, що відсутність фізичної активності незмінно призведе до погіршення самопочуття, а відсутність соціальної - до пригніченого або депресивного стану.7. Запасайтеся здоровим перекушуванням. Протягом робочого дня часто може виникнути бажання щось з'їсти, особливо якщо робота змушує нервувати. Нехай у вас під рукою завжди буде достатньо здорової їжі для вгамування апетиту: яблука, цитрусові, чищена морква, нежирне м'ясо. тазик дієтичного салату з свіжих овочів, на худий кінець.
Вам буде цікаво дізнатися 3 способи покращити своє робоче місце .