Що сьогодні дивляться школярі 7-11 класів на Youtube: дослідження

Що сьогодні дивляться школярі 7-11 класів на Youtube: дослідження
Школьники в YouTube
istockphoto.com

Освітній проект "Відкривай Україну" провів дослідження, де з'ясував, що сьогодні дивляться школярі 7-11 класів на Youtube, а також:

Читайте такжеПапы более счастливые родители, чем мамы: исследования ученых
 - Який %  навчального контенту на відеохостінгу.
- Хто є улюбленим блогером серед підлітків 13-17 років. 
- Чому навчальний матеріал краще подавати онлайн.

Опитування пройшли учні 7-11 класів, віком 13-17 років, мешканці всіх регіонів України, окрім окупованих частин Донбасу та анексованого Криму. Опитування проходило онлайн у соціальних мережах, за допомогою відкритих питань.

Близько 70 % користувачів Youtube - молодь віком 16-24 років. Саме ця аудиторія заходить у подкасти щодня, роблячи відеохостінг другим найбільш популярним сайтом в інтернеті. Минулого тижня Google оголосив про запуск безкоштовного доатку Youtube Kids. Тут не буде місцю рекламі напоїв та продуктів харчуваня, а контент буде поділений на основні категорії: “Шоу”, “Музика”, “Навчання” та “Цікавості”.

 Сервіс розрахований на категорію глядачів старше 12 років. Команда освітнього проекту “Відкривай Україну”, який вже 4й рік навчає проект-менеджменту, науковій та соціологічній діяльності школярів 7-11 класів по всій країни діляться думкою учнів, щодо існування YouTube в Україні. 
Навчання vs Розваги 

На сьогодні в Україні 28 % навчального контенту і 72 % розважального, а у світі — 19 % навчального і 81 % розважального. Такими даними, щодо співвідношення категорій відео поділилися AIR Academy. 

“Частину навчального матеріалу, а саме лекції, ми подаємо через YouTubе”, - розповідає менеджер навчальної програми проекту Володимир Кравчук: “Коли у проекті бере участь понад 3000 шкіл, так простіше комунікувати і ділитися матеріалом, аніж кожном персонально робити розсилку. 
Щодо контенту, на 30% переглядів в середньому більше у надихаючих та мотиваційних відео, аніж навчальних”, - додає менеджер. 


Вячеслав Поліновський, директор AIR Academy вважає, що навчальний контент за рівнем популярності відстає.

Цікавий факт: серед топ-100 українських каналів лише три (!) мають мітку Education. 

Читайте такжеКак говорить с подростком о сексе: советы родителям
Перший з них англомовний, тобто розрахований не на українську аудиторію. Другий, за словами Вячеслава, з сумнівним “навчальним” контентом, більше схожий на підбірку хайпових топів — “найбільш бридкі люди”, “актори до/після”, ну а третій для зовсім маленьких глядачів і нагадує гру у паровозики, ніж навчання. 


Топ-3 блогери 


Згідно опитуванню, які пройшли учасники проекту з питанням “Хто ваш улюблений блогер”, виявилося, що найбільше люблять дивится відео акторів серіалу «Школа» та ролики блогу «Чоткий паца». Дивляться онлан школярі також «Голос країни» та «Світ навиворіт». А найбільш улюбленими українськими блогерами виявилися Таня Пренткович, Настя Карпчук, Аліна Френдій


Облако тегов


Материалы по теме

Слушать 'Наше Радио' Аудиосказки
x
Для удобства пользования сайтом используются Cookies. Подробнее...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознакомлен(а) / OK