Як правильно написати резюме, щоб 100% отримати бажану роботу

Як правильно написати резюме, щоб 100% отримати бажану роботу
Як правильно написати резюме, щоб 100% отримати бажану роботу
istockphoto.com

Що писати в резюме про себе? Як скласти резюме, щоб вас запросили на співбесіду? Варто знати, що лише ефективне резюме відкриє перед вами нові можливості, тоді як невдале – залишить за порогом бажаної фірми.

Читайте такжеУспеть все: 10 советов работающей мамы

Кожен із нас шукав роботу, або змінював місце роботи. Це неминучий процес для кожного із нас. Пошук роботи вимагає від претендента багато сил та енергії, адже потрібно переглянути стільки вакансій, виділити цікаві пропозиції, зібратися з думками для чергової пропозиції.

Як правильно написати резюме? 

Грамотно написане резюме - половина успіху на шляху до пошуку гідної роботи. Візьміть за приклад резюме нижче, доповнивши його власною інформацією, яка відризнить вас серед інших кандидатів.

Як правильно написати резюме / istockphoto.com

Читайте также25 лайфхаков для работы, чтобы не засиживаться допоздна

Особисті дані:

  • Ім’я та прізвище, по батькові;
  • Ваше місце знаходження в цей час;
  • Контакти, за допомогою яких ви бажаєте, щоб роботодавець зв’язався з вами;
  • Домашню адресу, прописку та місце народження НЕ вказуйте;
  • Додайте фотографію (зрозуміло, вдалу, свіжу і виконану в стилі фото на документи).

Освіта та робота:

У розділі про освіту напишіть ВУЗ, який закінчили, факультет та рік закінчення.
Якщо у вас були наукові розробки або ви маєте науковий ступінь в сфері, пов'язаний із вакансією, обов’язково опишіть детальніше. Згадайте курси підвищення кваліфікації, тренінги, які ви сумлінно пройшли. З навичок особливу увагу приділіть спеціальним термінам, назвам комп’ютерних програм. Ця інформація важко сприймається на слух, тому скористайтеся можливістю написати про це.
Будь-яке резюме вимагає вказати в розділі про досвід та місце роботи від 3 до 5 пунктів. Подумайте, які минулі місця роботи ви б точно хотіли би вказати у своєму резюме. Пам'тайте про те, що вони мають бути цікаві роботодавцю.
Напишіть точну організацію, у якій ви працювали раніше, коротко опишіть ваші обов'язки. Пам'ятайте про те, що ваш співрозмовник може перевірити цю інформацію, зв'язавшись з вашим минулим начальством і навести довідки про вас.

Особисті риси:
У розділі про особисті риси опишіть риси, які вам притаманні і які б допомогли вам відмінно справлятися на новому місці роботи. Не пишіть про свої слабкі сторони -  залиште інтерв’юєру можливість поставити це класичне питання особисто на співбесіді.
Завершіть лист щирим посвідченням, напишіть, чому цікава вам ця вакансія - це хороше свідчення того, що хочете її зайняти.

Обов'язково:

Використовуйте тільки шрифт TimesNewRoman, 12 кегль, нумерований список, ніколи не використовуйте підкреслення, жирний шрифт або курсив, три крапки, знаки питання та оклику, перечитайте текст кілька разів вголос – чи все вас влаштовує? 

Як правильно написати резюме / istockphoto.com

Читайте также8 способов побороть страх перед начальником и заработать уважение

Приклад написання резюме

Резюме на посаду менеджера з продажу

Богданової Олександри Олександрівни

1985 р.н.

Місто Київ

e-mail: allweneed2002@gmail.com

мобільний (064) 333 00 00

Освіта: У 2007 році закінчила КНУ імені Тараса Шевченка, бакалавр економічних наук, спеціальність – менеджмент підприємств

Досвід роботи:

2010 – 2014 рр. - Видавничий дім «Успіх», менеджер з оптових продажів. Обов’язки: пошук та залучення оптових замовників, ведення реєстру замовників, оформлення заявок на товар, прийом рекламацій.
Січень 2010 – грудень 2010 р. - Поліграфічне підприємство «Промінь», секретар. Обов’язки: ведення внутрішньої документації підприємства, прийом вхідної кореспонденції, організація зустрічей.
2007 – 2008 рр. - ТОВ «Парус», продавець-консультант будівельної техніки. Обов’язки: пошук та залучення клієнтів методом прямих продажів, консультації покупців по телефону, укладення договорів, ведення клієнтської бази.
Сімейний стан: заміжня, дітей немає.

Особисті риси та навички:

Відповідальність, комунікабельність, вміння вести переговори, швидкість реакції, вміння перевести конфлікт у конструктивне русло, виявити потреби клієнта, відмінна здатність до навчання, здатність запам’ятати великий обсяг інформації;

робота з офісною технікою;

знання англійської мови на середньому рівні;

знання комп’ютера, робота з програмами MicrosoftOffice, OpenOffice, 1C, поштовими клієнтами, Інтернет-додатками, навички проведення Інтернет-конференції; працьовитість, старанність, бажання працювати на вашій фірмі.

Вам цікаво буде діхзнатися плюси та мінуси роботи фрілансера.


Облако тегов


Материалы по теме

Аудиосказки

x
Для удобства пользования сайтом используются Cookies. Подробнее...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознакомлен(а) / OK