Робота в Інстаграмі: що обов'язково потрібно знати

Робота в Інстаграмі: що обов'язково потрібно знати
Робота в Інстаграмі: що обов'язково потрібно знати
istockphoto.com

Заробити у Інстаграмі може кожен бажаючий. Проблема одна – правильно обрати напрям, у якому саме ви зможете домогтися успіху. Саме про те, як заробляти у Інстаграмі, ми і хочемо поговорити у нашому матеріалі.

Читайте такжеБізнес удома: прокат дитячих товарів та іграшок

На сьогоднішній день Інстаграм - один з найприваблівиший інтернет-майданчик для покупців. Тут знаходиться дуже зацікавлена молода аудиторія, яка активно шукає не лише товари, а й послуги.

Що продають в Інстаграмі:

  • продукти харчування;
  • одяг та взуття; 
  • іграшки;
  • вироби власного виробництва;
  • предмети декору та посуд та ін.

А також наступні послуги:

  • бізнес-тренінги;
  • юридична консультація;
  • салони краси;
  • спортивні комплекси;
  • розважальні проекти;
  • дизайнери та ін.

На сьогоднішній день майже будь-який товар або послугу можна продати за допомогою Інстаграму.

Робота в Інстаграмі / istockphoto.com

Читайте такжеМанікюрний бізнес або як заробити, не виходячи з дому

Найголовніше – правильно подати. Якщо у вас є хобі - можете продавати свої роботи. Якщо ви маєте підприємницькі навики - відкривайте інтернет-магазин. Якщо ви, наприклад, юрист чи візажист, створіть свою сторінку та діліться з вашою аудиторією рекомендаціями.

На сьогоднішній день люди прагнуть та шукають безкоштовну інформацію, якщо вона корисна. Цим ви залучаєте нових підписників, викликаєте довіру до себе – і в разі реальної необхідності ваш користувач може звернутись за реальною допомогою саме до вас.
Якщо ви бажаєте відкрити інтернет-магазин працюйте над висвітленням лише якісних фотографій, бо чим якісніше, тим привабливішим буде сам товар. 

Робота в Інстаграмі / istockphoto.com

Читайте также10 нельзя, если хотите получить работу своей мечты: советы эйчара

Якщо ви не проти надавати професійні консультації з юридичних, медичних, психологічних послуг, вам важливо акцентуватися на корисні тексти. Але добре, коли в блозі поєднуються обидві складові.

Для того, щоб ваші послуги або товари користувалися попитом, потрібно зібрати в блозі свою цільову аудиторію. Подумайте про свого споживача -  скільки йому років? В якому місті живе? Чим займається? Який рівень його доходу? Чим цікавиться? Коли ви будете мати точне уявлення про ваших підписників, тоді вам буде простіше: просувати акаунт, формувати пропозицію, визначити ціну, взаємодіяти зі своєю аудиторією.

Робота в Інстаграмі / istockphoto.com

Читайте такжеФриланс для мамы в декрете: плюсы и минусы удаленной работы

Регулярно публікуйте пости

Існує така думка, що велика частота створення постів прямо-пропорційна швидкості приросту підписників. Будьте готові щодня приділяти достатньо часу на розвиток вашої сторінки. 

Вибирайте правильний час для постів

Хоча регулярна публікація є обов’язковою, важливо також, щоб ви робили пости в потрібний час. Рекомендуємо розміщувати корисні пости зранку (коли люди їдуть на роботу) та під час обідньої перерви. Ну і звичайно, в будні дні краще реагуватимуть на ваші пости, ніж у вихідні.

Відповідайте на коментарі

Користувацький контент підвищує лояльність та надійність вашого бренду. Тому, не залишайте жоден коментар без відповіді. Клієнти люблять, коли до них виходять на зв'язок, тож не нехтуйте цим.

Подружіться з впливовими блогерами

Якщо ви хочете швидко рости, вам потрібна зовнішня допомога, щоб привернути увагу до себе. Ви повинні розвивати відносини з агентами впливу в своїй ніші та запозичувати їх вплив. 

Ще вам цікаво буде дізнатися, як заробляти рукоділлям удома


Облако тегов


Материалы по теме

Слушать 'Наше Радио'