Готуємось до співбесіди: що потрібно знати кожному

Прочитайте наші поради, і вони допоможуть вам заспокоїтися, правильно оцінити ситуацію і збільшити перспективи на вдалу співбесіду.
Кожен із нас колись влаштовувався на роботу, чи то вперше, чи то на чергове працевлаштування. Пройти співбесіду на роботу - це не так складно, як здається, і не дуже легко, як хотілося б.
Існує декілька правил, які потрібно знати при проходженні співбесіди, бо саме від того як піде ваша розмова, буде залежати ваше майбутнє. Розмова може бути короткою і закінчитись через 15 хвилин, а може проходити в декілька етапів. Не зважаючи на це, ви маєте знати ціль і мету зустрічі, і зробити все можливе зі своєї сторони, щоб отримати бажану роботу.
Зовнішній вигляд

Не обов'язково вдягатися за останніми трендами моди - головне бути охайною та гармонійною. Також зверніть увагу на колір речей, які ви одягаєте.
В залежності від значення кольору в одязі можна спробувати створити певне враження про себе:
- чорний колір – символізує строгість, простоту, елегантність;
- білий – говорить про зібраність і акуратність, особливо якщо добре поєднується з іншими кольорами;
- червоний –агресивний і впевнений;
- жовтий – яскравий і радісний;
- зелений – спокійний, врівноважений і вказує на доброзичливість;
- синій – колір стабільності і скромності, говорить про серйозні наміри і вірність;
- бежевий або кремовий – символ витонченості і скромності.
Як поводитися на співбесіді?

Що ви знаєте про нашу компанію?
Чому ви отримали саме таку освіту?
Назвіть свої слабкі та сильні сторони.
Чому ви звільнилися з попереднього місця оботи?
Назвіть свою мрію.
Чим ви любите займатися у вільний час?
Відповідайте на питання щиро та впевнено. Якщо ви під час спілкування з роботодавцем покажете свою зацікавленість у роботі і налагодите контакт, то місце роботи вам гарантовано!
Головні правила поведінки на співбесіді

- Не спізнюйтеся на зустріч, адже пунктуальність - важлива якість, на яку завжди звертають увагу при першій зустрічі.
- Показуючи свою впевненість, важливо не перейти хамство.
- Не обманюйте, кажіть завжди правду.
- Не намагайтесь сподобатись кожному, краще покажіть себе такою, яка ви є насправді, і доведіть, що кращого кандидата на цю посаду просто не існує!
Також вам цікаво буде дізнатися плюси та мінуси роботи фрілансера.